من طرف samar Saed الإثنين 2 ديسمبر 2013 - 4:42
البارت 1
صاحية من نومها تنظر فى الغرفه وتنظر حوله لم تجد شيئا نظرت الى السريرى ولا تجد شيئا قامت مسرعه الى الحمام ودقت على الباب فلا احد يجب فاتحة الباب ودخلت تنظر لم يكن احد موجود خرجت نظرت الى الساعه كانت 9 صباحا جارت الى الباب الغرفه واندهشت عندما كان ليس مغلق خارجة مسرعه على الدرج الى ان وصلت الى خارج القصر التفتت يمين وشمال رات الحارس ولكن لم يراها احد جارت الى خلف القصر كان يوجد سوار سلك طلعت عليه و قفزت ودخلت بين الاشجار لكى لا يراها احد ...
منه 18 سنه ثالث ثانوى طوله 162 وزنها 62 وصف شكله عيونها بنى وشعرها بنى لون بشرتها بيضاء .
وبعد ساعه...
خارجة من المكتب طلعت على غرفة منه كان الباب مفتوح تذكرت انها ماقفلته قبل ما تنزل دخلت وهى معصبه ما كانت موجوده بغرفه نازلة عند الحارس وهى معصبه ومو شايفه ادمها...
سيرين 32 سنه دكتورة جرحه عامه شخيصه مشهور ودكتوره شطره جدا طوله 171 وزنها 70 جسمها رياضى عيونها زرقها وشعرها اسود وبيضاء .
تكلم الحارس ..
سيرين وهى بتزع : انتو وينكم
حامد وهو يلتفت : احنا هنا دكتوره.
سيرين: كيف هنا منه خارجة من البيت
حامد: اشلون يعنى مشوفنه
سيرين :انت لسه واقف روح دورها عليه بسرعه
حامد : حاضر لا تخافى دكتوره بتكون مابعدت كتير .
سيرين :اى يلاه بسرعه
حامد: حاضر وكلام بقيا الحارس وكل واحد اتجاه لمكان يبحث على منه
طلعت سيرين تغير هدومه حتى تروح تدور على منه وراحت بسرعه على السياره فاتحة الباب سمعت صوت منه وهى بتصراخ على الحارس قفلت الباب وراحت عندنها
منه وهى بتسحب ايدها :اتركنى عام اقولك
محمد: مابقدر امشى لو سمحتى
منه: محمد عام اقولك اتركنى
سيرين : خالص محمد اتركها و روح
تركها محمد وماشه
سيرين كانت تنظر لــ منه وراحت ضربته كف وسحبتها للقصر
منه وهى بتبكى : اتركنى اتركنى
سيرين دخلتها وتركت ايدها: انتى شو بتسوى بتهربى مفكره ماراح اقدر اجيبك
منه : سيرين انا مابدى افضل هون اتركى شو بدك منى
سيرين معصبه : انتى مجنونه وين بادك تروحى ها
منه : راح ارجع لاهلى الى خدتنى من هم راح ابعد عنك
سيرين بتهدى نفسها : وين بادك تروحى منه حبيبتى انتى مالك غيرى فى الدنيا انا اهلك انا حبيبتك انا حياتك كله فاهمنى منه .
منه : لا سيرين انتى ولا اهلى وحبيبتى ولا شيئا انا مالى صاله بيكى .
سيرين مسكه نفسها : منه بلا ها الكلام لا تخلينى اعصب عليكى انا مية مره قالتلك انى ما بحب ها الكلام .
منه : انتى شو بادك منى اتركنى بحالى اروجوكى .
سيرين راحت ضمتها : منه حبيبتى ليش بتعملى بنفسك هيك تعبه نفسك بخيال ماراح يحصل شيلى هالافكار من مخك حبيبتى .
منه بعتدت عنه وهى بتصرخ : انا ولا حبيبتك وشيئ بعدى عنى بعدى عنننننى .
سيرين سحبت ودخلتها الغرفه وقفلت الباب بمفتاح ظلت منه تدق على الباب
وهى بتصرخ :طلعنى من هنا سيرين سيرين طلعينى طلعينى .
سيرين نازله على الدرج وهى معصبه : ليلى ليلى تعالى هنا .
ليلى جات تجرى : نعم دكتوره .
سيرين : شوفى منه وما تتركينها انتى فاهمه .
ليلى : حاضر حاضر . وطلعت تجرى لفوق عندنا منه
طلعت سيرين من القصر وقفلت وطلعت بالسياره و راحت
راحت ليلى عندنا منه
ليلى : منه حبيبتى اهدى شويه
منه وهى تضرخ : ليلى الله يخليك طلعينى من هنا انا راح اموت هنا
ليلى : حبيبتى لا تقولى هيك بعد الشر عنك
منه : وين الشر الموت راحه لى مو شايفه هى شو عام بتسوى فينى
ليلى : لا تقولى هيك هى بتحبك كتييير و بتموت عليكى
منه : اى بتموت عليه بتعذبنى وبتضربنى وبعدنى عن اهلى عن اصحابى حتى عن مدرستى حابسنى هنا وين الحب ها وين
ليلى :والله بتحبك وهى بتعمل كل ده من حبها ليكى
منه بتصرخ : وانا بكرها مش بحبها بكرها
ليلى : خالص منه اهدى شويه
منه وهى تبكى : علشان خاطر الله خرجينى من هنا ليلى
ليلى : والله ما بقدر سمحينى منه
نامت منه على الارض وهى تبكى .
ليلى 35 سنه طوله 165 وزنها 70 عيونها سواد وشعرها اسود بشرتها بيضاء شغاله عند سيرين من 10 سنين بتحب منه مثل بنتها .
نازلة من السيارة دخلت العماره دقت على الجرس فاتحة الباب
ميار: اهلان سيرين اشلونك
سيرين تدخول: اى ماشى الحال وانتى كيفك؟
ميار : شكلك مدايقه شو في؟
سيرين وهى تجلس : ولا شيئ بس منه
ميار : ماله منه صيار معه شيئ
سيرين تاخد نفس : كانت راح تهرب اليوم
ميار :شو
سيرين :اى
ميار : والله حرام الى عام يحصل
سيرين : طيب شو بادى ساوى هى تعبه نفسه
ميار : اشلون هى تعبه نفسه البت شو لازم تسوي هى بتعتبرك اختها مو حبيبتها
سيرين : ميار انا اختها انا حبيبتها انا حياتها المفروض هى تفاهم ده
ميار : اشلون يعنى حبيبتها
سيرين : ميار انا بموت فيها وما بقدر اعيش من دونها
ميار : بس هى بتحبك مثل اختها مو اكتر سيرين اتركى منه لو بتحبيها
سيرين : اشلون يعنى انا الى رابتها وانا الى علمتها انا الى خليتها هيك منه دى بتاعتى ولازم هى تتقبل
ميار : منه ماراح تتقبل والله بتموت ولا تتقبل هالكلام
سيرين : اى خليها تموت
ميار مستغربه : انتى شو عام بتقولى ؟!
سيرين : اى حتى لو بدها تموت تموت بس معى هى لى انا وبس .
وقامت :سلام
ميار : انتى وين رايحه ؟
سيرين :سلام ميار.
ميار 32 سن صاحبة سيرين من الجامعه وبشتغل عندنها فى المستشفى دكتورة اطفال متجوزه وعندها ولاد
طوله 169 وزنها 70 شكله سمرا عيونها عسليه وشعرها اسود .
راجعت البيت دخلت الصالون واعد على الكرسى تتذاكر شو صار من 12 سنه ....
الخميس 7 ديسمبر 2023 - 13:50 من طرف وشـ.الذكريات.ـاح
» وتمضي الأيام
السبت 18 أبريل 2020 - 18:31 من طرف اجمل ملاك
» •» ح‘ـيـآتِي مثلِـ [ آلقهوهـ ] ع قـد مـِآهي مرهـِ آلآ آن فيهـِآ حِلآوهـ «•
الأربعاء 26 فبراير 2020 - 4:11 من طرف وشـ.الذكريات.ـاح
» لماذا عُرج برسول الله من المسجد الأقصى ولم يُعرج به من المسجد الحرام
الثلاثاء 15 مارس 2016 - 21:02 من طرف لحظة عشق
» روايتي الثانية : خطفتي قلبي - بويات وليديات
الثلاثاء 15 مارس 2016 - 13:34 من طرف booya abood
» فززززززززززعتكممم ادخلووو بسرعه
الأحد 13 مارس 2016 - 13:58 من طرف shadi.tu
» الي يعرففف ب تويتر يدخلللللل بسرررعه محتاجتك
الأحد 13 مارس 2016 - 13:55 من طرف shadi.tu
» هلا وغلااااا
الأحد 13 مارس 2016 - 13:55 من طرف shadi.tu
» روايه صداقه هذا الزمن و رحيل الغالي
الأحد 13 مارس 2016 - 13:54 من طرف shadi.tu